یادمه بزرگی می فرمود:تا دنیا در دیدما کوچک نشده، اسیر غصه ها و شادی های دنیا هستیم، گیر کم یا زیاد شدن دنیا هستیم، ریسمانمان دست دنیاست..هرجا بخواد ما رو میکشه، به هر کاری بخواد وادارمون می کنه، او ارباب است و ما ..وقت رفتن مجسم میشه و در ازای درخواست کمک، میگه من فقط می تونم بهت ی کفن بدم، همین، از من کفنت رو بردار..باید از دنیا بزرگتر بشیم تا بهمون بالاتر از دنیا رو بدن، از دنیا بزرگتر شدن یعنی:وقت نماز مسائل کوچیک رو تو مناجاتت با خدا به خاطر نیار.وقت دعا اول حاجات بزرگترت رو بخواهوقتی سائلی ازت بی ارزشی رو طلبید سخت نباشه دست تو جیبت کنی و ذره ای ا دنیا...
ادامه مطلبما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 14:32